Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 23 feb 07, 01:08
Endret: 23 feb 07, 01:11
Opprinnelig postet av denialsander
Det var da ¤!"#!"# til holdning, da.  Du leser jo innlegga mine som fanden leser bibelen.  Jeg har ikke slått fast at det er normalt for ALLE - men at det er MANGE - også BEDRE spillere på BEDRE lag - som sliter og har slitt med det samme.


Spillere som FFK har kjøpt og som har gjort det bra? Hva med Brenne, Bertelsen, Bjørkøy, Raio, Bora, West (skadefri)? Raio og Bora nevnte jeg i forrige innlegg også - det var vel ikke nok...  I tillegg har vi Toth som leverte en bra sesong (burde vært bedre, dog) etter en opptrenings- og innkjøringsperiode. Hoås som leverte en knall 2005-høst etter å ha blitt hetset ræva av gjennom hele vårsesongen.

Men, du mener vel ikke at noen av disse er noen "suksesser"?  For når du skriver som du gjør mener jeg du er direkte historieløs; "hvor mange spillere vi har hentet det siste året har slått til innen rimelig tid, eller overhodet? spennende...."



hva faen ? er det noen trøst liksom ? :|
derfor jeg dro fram det siste året er fordi ingen vi har hentet har gitt oss en dritt. (4-5spillere??)
det kan være jeg er helt vanvittig i tankegangen min men jeg er drittlei av å alltid sitte igjen med noen få bra signeringer og en haug spillere som knapt holder 3div nivå innimellom det, eller at de trenger etpar år på å kjenne lagkameratene, trene seg i form osv...

sårri men jeg klarer ikke være fornøyd med det.
vi har også hentet gode spillere, helt enig, men vi har hentet så vanvttig mye som ikke holder mål også, noe jeg regner med du skjønner når du teller spillere i klubben de siste årene.
en annen ting er hvordan vi skal klare å få ett godt lag med sånn gjennomtrekk av spillere.

vi får gi de tid, halvt år, et år, whatever ...

---------------------------

hoodrat nr. one


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340