Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 feb 07, 23:34

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vi skal sammenligne oss med dem det er naturlig å sammenligne oss med. Og det er ikke RBK, VIF, Brann,Viking og LSK....... Jeg vet vel ikke hvor mange år vi skal ligge i bunnen av tabellen!  Men jeg vet en ting og det er at det er bedre å ligge 8-10 plass i tippeligaen enn å spille i  addeccoligaen.....  Mossingene var også dritt lei 8-10 plasser en periode, i dag kan dem bare tenke tilbake på det som gode tider.....

Begynner du å sammenlikne oss med Moss??? En klubb med mye mindre ressurser enn FFK. Helt enig,at Moss gjorde det meget godt,ved å holde seg i Tippeligaen,og at det var gode tider for dem. FFK er i en annen klasse,enn Moss. Vi har hadt et budsjett,som er midt på treet i Tippeligaen+Terje Høyli`s millioner. Neste år,er det bare Brann og RBK som har større budsjett  enn FFK. Håper ikke FFK har en så pessimistisk person i ledelsen,som deg,Bedreviteren.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340