Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 feb 07, 22:52
Endret: 22 feb 07, 22:52
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Når dem går fra 2 div til Tippeligaen på kortest mulig tid sier det seg selv at det må bli store utskiftninger......

Riktig det,men det begynner å bli noen år siden. Vi har prøvd å etablere oss i tippeligaen i 3 år nå. Hvert år har vi kjempet mot nedrykksspøkelset,med kniven på strupen. Hvor mange år mener du,at FFK skal ha i Tippeligaen,før vi etablerer oss som et "midt på treet lag" ?

Sålenge vi har klart oss, så begynner vi å bli ett etablert Tippeligalag. Tippeligaen blir tøffere og tøffere og man har ingen garantier for å klare seg år etter år. Viking som har større ressurser og høyere målsetting klarte seg med ett nødskrik ifjor. Tromsø gikk fra bronsje til nedrykk for for 3-4 år siden. Utifra hvor vi har vært(3 år på toppen er igrunn lite), ressurser, økonomi kan vi ikke forvente at vi skal havne høyere enn fra 8-10 plass. Og hvis vi ikke forsterker mer enn vi har gjort er jeg rimelig sikker på at vi vil bli tippet fra 9-12 plass blant presse og "eksperter".  Selv vil jeg være veldig fornøyd med både Morgan og Grønhagen hvis vi får 8-9 plass iår........


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340