Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 mar 04, 15:36
Holters:
"Du har et håpløst syn på hvordan ting skal være, og med slike holdninger kommer Plankehaugen aldri til å nå langt. Riktignok har folket i styret en sunnere holdning!"

dette skrev du til meg i et innlegg tidligere i denne tråden. dette er langt på vei et personangrep. Også sier du etterpå at jeg har bastante meninger og sier "sånn er det!" mulig jeg har en tendens til det, men det har jammen du også. hvis du leser gjennom sitatet ditt øverst i dette innlegget en gang til så skjønner du det også. det er et såkalt bedreviter-innlegg, eller "Sånn er det!"-innlegg...

ellers så skjønner jeg ikke helt sammenlikningen din med at større byer eller større klubber har en større del syngende supportere... her snakker vi om hvor stor andel av tilskuerne som synger, ikke hvor mange det er...

Ajg, som ønsker og håper at Plankehaugen en dag har mange tusen syngende supportere. forøvrig så er dette mitt siste innlegg i denne tråden. vi har alle forskjellige meninger, og det respekterer jeg. skal ikke kverulere mer om dette nå.

forøvrig vet jeg at du gjør en kjempejobb med disse sidene holters, og at du også er en ivrig supporter, så det var ikke spesielt mynta på deg det med at vi burde ha flere syngende supportere...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340