Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 04 mar 04, 11:25
I så fall foreslår jeg at Kanari-fansen bytter navn til Humbug-fansen, for medlemsblekka deres heter Humbug & Kanari, så da skulle vel ikke veien være særlig lang for et navneskifte;-) Eller hva med Kråkevingens som må bytte til Best uten ball...

Når det gjelder styret og å lytte til Djpete, så prater undertegnede og de fleste andre i styret ofte med ham. Men nå er det nå en gang slik at hver og en må gjøre seg opp en mening om hva han/hun mener er det beste navnet på supporterklubben vår. Om styret er enig med Djpete og alle andre mener noe annet enn oss, så hjelper ikke det så mye. Det er ikke styret alene og heller ikke Djpete som bestemmer hva barnet skal hete. Styremedlemmenes stemmer teller som allerede nevnt ikke mer enn andre medlemmers stemmer.

At Djpete fikk til et schwært banner i fjor vet alle godt, men det er også ganske mange andre som gjorde veldig mye ifjor, og mange som har gjort mye i år. Så det er ikke bare Djpete man bør høre på. Men at man i de fleste tilfeller godt kan høre på ham, er jeg dog veldig enig i:-) Jeg vet ellers meget godt hva jeg selv mener om navnesaken, men jeg vil ikke buse ut med noe før vi har tatt en nøye gjennomgang av det i styret, forhåpentligvis til helgen. Jeg har gode muligheter til å fremme mitt eget syn på saken både i medlemsbladet og på nettsidene, men det vil nok ikke være særlig klokt.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340