Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 feb 07, 13:36
Endret: 18 feb 07, 13:37

Jeg synes at denne omvisningen på stadion,var dårlig organisert og markedsført. FFK hadde vel håpet å selge mest mulig sesongbilletter? Synes de burde hadt et bord med 2-3 personer som stod for signeringen. De burde også ha servert kaffe og vafler f.eks.  Istedet har du en person,som virrer rundt et eller annet sted på tribunene,med en blokk for å signere folk?Ser at de skriver i FB idag,at det var noen som signerte,og så var det mange som skulle signere i løpet av de neste ukene. Jeg tror mange av disse kommer til å "vente å se", og så blir det ikke noe sesongbilletter på dem. Skal du drive med salg,så må du selge der og da,ellers er det en stor mulighet for at du mister salget ditt. Jeg ble også skuffet over at jeg ble nektet adgang til VIP-tribunen. Jeg fikk beskjed om at denne Bagstadvold(ikke sikker på stavelse) hadde 2 kunder på omvisning,så dit fikk jeg ikke adgang? Jeg ble stoppet ved hjørneflagget. Hit,men ikke lenger? Hva er dette for salgstriks???

Hvordan skal FFK klare å selge 11 000 sesongbilletter, med slik markedsføring og salg?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f