Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 15 feb 07, 19:31
Endret: 15 feb 07, 19:35
Opprinnelig postet av scheien
syns nesten det hørtes ut som om ramberg var misfornøyd med den nye treneren jeg. kalte han gammeldags å roset eggen opp i skyene. men er redd han har rett i at målsetninga er alt for høy. jeg er ikke akkurat optimist nå. syns vi mangler mye fremover på banen.

Sa Ramberg det samme da Eggen var trener og vi tapte så å si samtlige treningskamper kanskje? Føler dette blir litt dobbeltmoralistisk argumentasjon av Ramberg, som helt klart var en av yndlingene til Eggen. Det var vel bare Eggen som påstod at stallen var god nok selv med tap i samtlige treningskamper, og det førte til panikkjøp hver bidige sommer. Håper klubben har lært.

At Ramberg sier at "vi har økt i mengde" tar jeg som et meget godt tegn dersom det tilsier at gutta faktisk må trene under Grönhagen.

For øvrig at Ramberg smalt ballen milevis over mål. Det er slik vi kjenner skuddbeinet hans.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340