Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 15 feb 07, 15:28
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Holters
Personlig er jeg fryktelig usikker på nivået til Martinsen vs Gerrbrand. Føler ikke at det er noe stort steg verken opp eller ned.
Gerrbrand spilte så bra i svensk toppserie at han ble hentet til England. Der fikk han bare noen få kamper. Beviste i FFK at han holder godt TL nivå. Martinsen har aldri bevist noe i TL men holder godt Adecco nivå(29 på VG børsen).

Gerrbrand har vel strengt talt ikke bevist at han holder godt Tippeliganivå. Han skal overbevise vesentlig mer før han er blant det øvre sjiktet av midtstoppere i Tippeligaen, men en god treningsvinter sammen med laget kan være nok. Det er neppe tilfeldig at FFK omtrent kontinuerlig siden de signerte Gerrbrand fortsatt har lett etter en ny midtstopper.

I fjor hentet vi en spiller som holdt "godt Adecco-nivå" og han utviklet seg raskt til å bli en av våre beste og viktigste spillere. Jeg tror ikke dette er noe vi skal bruke imot Martinsen. Det er flere veivalg han har gjort tidligere som har forhindret ham fra Tippeligaspill (f.eks. idiotien av å forlenge med Moss for så å angre).

Fåtallet av de spillerne vi kommer til å klare å hente fremover vil ha bevist noe som tilsier "godt tippeliganivå". Så attraktive er vi ikke når økonomien er sparsommelig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340