Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 feb 07, 21:07
Endret: 12 feb 07, 22:03
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Utifra det lille jeg har sett kommer ikke savnet etter Brenne til og bli så stort. Laget opptrer bedre defasivt samtidig som spesielt Stadheim beviser at teknikken er intakt. Får FFK inn en forsvarer til nå så vil jeg si at FFK er godt forspent på midten og i forsvar og på keeper plass, det eneste som bekymrer en så lenge er hvordan spissene kommer til og fungere, utifra det jeg har sett er Toth, Heavy og Gardar ganske like, kriger typer, Hoås er en tekniker men har mange av de samme egenskapene som de andre, men mangler rykk og fart. West er en ren bakromsspiller og Tarik er den slepne alrounderen, Med Tarik som spiss er vi avhengig av og ha en spiss til som kan krige for Tarik, Samme gjelder for West, Og det å ha 3-4 store sterke spisser som er forholdsvis like gjør ihvertfall at bredden skal det ikke stå på, men opptimalt sett burde FFK heller hatt en spisstype som kan gjøre mer på egenhånd
 ala Winters i brann, strek, tøff, rask 
og med en god teknikk samt et drevent blikk for spillet, spesielt i kontra. Av dagens spisser ser jeg ingen av spillerne er typiske kontringsspillere. Men vist jeg fikk velge skulle FFK satset på Heavy, Tarik som spisspar, disse kan utvikle seg til og bli ett godt spisspar, Samt og beholde Toth og West, Gardar har jeg ikke fått sett nok enda, men av det lille jeg fikk sett nå sist viste han ikke spesielt mye bortsett fra en svak avslutning. Hoås kan brukes på kant, men er ikke noen utprega vingtype pga mangel på fart og passningsferdigheter. Den spissen FFK har brukt til nå iår som jeg har sett som oversaket meg var han Ukraineren, han hadde noe ikke de andre FFK spissene har, fart, teknik var ouforutsigbar og hadde gode ferdigheter med ball og virket uredd.

Jeg tror FFK også i år kommer til og slite med å ha en typisk målgjører og kommer til og være avhengig av at hele laget skårer. Samtidig som FFK ikke kommer til og slåss helt i toppen pga dette.
En av ivorianerne kan slå til på topp.


Det er jo sant, men de har jeg ikke sett. Utifra det som er sagt, er det snakk om en angriper og en midtbanespiller. Uansett skal de tilpasse seg FFK og TL dette tar sikkert en liten stund, men er utifra det jeg har lest om spillerne er positiv og jeg tror de slår til, visst de får nok spiletid.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340