Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 feb 07, 19:49
Det du kommenterer e jo bare vrøvel, de fleste henvendser fra Jorunalister til spillere pleier og være korte telefonsamtaler, uansett avis/nettside og spiller, så utifra det du sier kan vi ikke høre på hva en jorunalist som er Brann-supporter skriver en kommentar angående en spiller han har snakket med angående rykte ved en overgang? Hva spillern har sagt og ment ok,
jeg kan godt skjønne at Vidar ikke har lyst til tråkke på føttene til klubben han er i idag,
det er jo realiteten i norsk fotball idag. Jeg for min del er ikke så opptatt av hva andre mener om hva som har blitt sagt av hvem, men når seriøse personer blir beskyldt for og finne på intervjuer og skrive løgn utifra intervjuet pga hans ståsted som supporter.

Men men, dere Mossinger hater jo alt som vi Fredrikstadfolk står for uansett så er ikke enkelt for deg og ha ett reflektert syn på saken. Du er kunn ute etter og fremme din egen sak selv om dine påtstander blir motbevist, snakk med fornuften og ikke følelsene dine.

Hadde en kompis som var sann en gang og merkelig nok så varn faen meg HamKam faen.

 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340