Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 feb 07, 14:45
Opprinnelig postet av Bjørnen
Det er vel egentlig ingen andre enn Vidar og Holters som vet noe om hva som er sagt og ikke sagt?

Helt riktig, så da blir spørsmålet, hvem snakker mest sannsynlig sant av disse?
Uten å gå inn i noen dyp analyse så har jeg ingen grunn til å tro at Holters ljuger, basert på hva han har skrevet tidligere har han en framtodning som seriøs, ærlig og integretetsrik. Når det gjelder VM så kjenner jeg jo ikke han personlig, men han har flere grunner til å si det han sier nå i etter tid. Han har tydeligvis fått en del reaksjoner på det han er blitt sitert på av Holters (iflg VM har han fått en del meldinger på det), kanskje også han har fått beskjed av klubben om å avvise det for hva jeg vet. Uansett så har han mye større grunn til å ljuge i denne saken enn det Holters har. Når jeg i tillegg vet hva Holters står for så er jeg 100% sikker på hvem som ikke farer med usannheter hvert fall. Men om det er VM som farer med usannheter eller om det er Moss-dagblad som feilsitere VM kan jeg jo ikke uttale meg like sikkert på.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340