Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 feb 07, 14:43
Endret: 12 feb 07, 14:47
Opprinnelig postet av Bjørnen
 

Hehe! Det er Vidars ord mot en fotballsupporters ord. I rest my case.

Og jeg kan nok ikke vedkjenne meg noe annet enn hva jeg måtte ha kommet med utsagn. Det er bare Vidar som kan vedkjenne seg sine utsagn...


Betyr det at en fotballsupporter er mindre troverdig enn Vidar Martinsen? Holters har vel ingen grunn til å slurve med sannheten i Martinsens sitater? Han har som sagt blitt sitert på ting før, i FB, som kanskje ikke var så populært å si om Moss FK. Noe sier meg at han har vært litt løsmunnet også denne gangen.

For tredje gang: Jeg ser ennå ikke noen eksempler på at noen har hevdet at den artikkelen "liksom skal ha noen betydning for en eventuell overgang"

Jeg tror at Vidar Martinsen har som førsteprioritet å spille i Tippeligaen (helst denne sesongen), han trives sikkert i Moss, men kanskje han anser mulighetene for opprykk som liten, dere ble nummer åtte (?) i fjor? Som det nest høyeste ønske tror jeg at han vil bli værende i nærområdet der han er, noe som naturlig nok gjør at Fredrikstad og FFK er det nærmeste Martinsen vil komme med å oppfylle begge drømmene (Ingen av de andre TL-klubbene på Østlandet har vel vist interesse for han?). Jeg anser også sannsynligheten for at FFK berger plassen som større enn at Moss rykker opp, men den diskusjonen tar vi ikke, DER blir vi aldri enige uansett, men resten tror jeg vi er noenlunde enige om?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340