Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 feb 07, 14:25
Endret: 12 feb 07, 14:27
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hva dere måtte finne på å kokludere om en angivelig tre minutters prat mellom Vidar og en supporter skal ikke jeg legge meg opp i.


Jeg ser ennå ikke noen eksempler på at noen har hevdet at den artikkelen "liksom skal ha noen betydning for en eventuell overgang"

Opprinnelig postet av Bjørnen
Men når et "riksmedie" av en eller annen grunn går på agnet og begynner å bable om dette så stiller det hele seg annerledes. Påstandene Vidar er "sitert" på antyder at han liksom skal føle seg truet av mossingene fordi han har snakket med FFK (Holters sin påstand) bak MFKs rygg.


Hvorfor skriver du sitert i anførselstegn? Påstår du at sitatene som står/har stått skrevet i artikkelen ikke er sitater?

Det du derimot har rett i denne tråden er at saken er at FFK er interessert i Martinsen, men at de føreløpig ikke er villig til å betale det Moss forlanger, men det er det vel heller ingen som har betviler er sant.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340