Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 feb 07, 21:02

Opprinnelig postet av Bob Page
Etter det jeg kunne se så startet de med 4-3-3 og la om til 4-4-2... Om de holdt den formasjonen helt ut er jeg ikke sikker på..


For meg virket det som 4-4-2 i begge omgangene, men at vi i første spilte med diamant på midten - og flat firer i andre. Synes vi ble vesentlig dårligere bakover med flat midtbane.  Med to ganske like spisser ble det ganske så blodfattig fremover også. 

Det kan godt tenkes at vi kan spille godt med 4-4-2, men jeg tror ikke det er bra med en flat organisering.

Det jeg ble mest overrasket over var dommerne. Jeg trodde ikke de sortkledde fulgte lagas "silly season", men trioen i sort hadde ingen veldig god dag, for å si det forsiktig.  Dommeren hadde dog ingen innvirkning på resultatet.

De fleste virket ganske så slappe i dag. Multe overrasket positivt og var vesentlig bedre i dag enn det jeg har sett ham tidligere.

Forøvrig ingen kamp for historiebøkene. Det som kommer til å sitte best - bokstavelig talt -var at jeg sølte syltetøy på meg når jeg skulle spise kald vaffel...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340