Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 feb 07, 12:43

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Skal nok ikke avskrive Multaharju enda. Han kan fortsatt slå til med en god oppkjøring. I fjor kriga han med Kvisvik og Tarik om plassene på kant, og de to er kanskje den beste og den mest talentfulle av samtlige vinger, kantspillere i Norge. Han er en god backup. Samtidig så har ikke FFK så mange spillere til og bruker på kant/ving. Istede for å diskutere hvem som skal ut kan vi kanskje stare en annen tråd og skrive ned hvem vi ønsker at FFK burde satse på?


Ut fra det Multaharju viste for FFK2 ifjor hadde han ikke engang utkonkurrert en MS-syk 45-åring med rullator og pusteapparat. Greit nok at han er rask - det skal han ha - men posisjonering, evne til å gå på riktige løp, ballmottak, pasningsferdigheter og fotballforståelse generelt var et trist skue.

Ifjor høst hadde vi garantert funnet bedre spillere i alderen 16-17-år på et hvilket som helst juniorlag i distriktet...

Godt mulig han har jobbet på seg selvtillit og at det har hjulpet. Det vil i så fall være veldig, veldig positivt (jeg skal være den første til å bytte mening om Multe hvis han faktisk *er* brukbar) - og jeg skal på kampen i dag, så det er vel mulig å se hvordan han ser ut nå...

 

Å skrive noe så useriøst gidder jeg ikke en gang og kommentere, uansett en slik holdning du har ovenfor denne spilleren er så bastant at jeeg ikke gidder.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f