Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 feb 07, 01:09
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Svein

Eller kanskje sydhavskonge ...? ;-)
Faktisk er det pr def. rasistisk å kalle noen for neger, Paco!
Men hva dette har med V.M. å gjøre er jeg veldig usikker på ...?



Ifølge norsk språkråd så er ikke ordet neger negativt ladet, men man skal selvfølgelig alltid være varsom med ord som KAN oppfattes negativt.
Jeg er derfor ikke enig i at det PER.DEF. er rasistisk.
(Men som sagt er det et typisk ord som havner under `vær varsom` kategorien.)

jeg mener neger ikke er et styggere ord enn å kalle oss for vite. hadde han sagt svarting så hadde det vært mye værre spør du meg.

men uansett så mener jeg at vi ikke trenger en høyreback hvis vi får vidar til klubben. vi har sczvartek. vi har også vidar å gjerrbrand som også kan spille høyre back. så da mener jeg vi har nok. har også fått en venstreback i prytz. mener vi har et bra lag på papiret hvis vi får vidar. det med tanke på at jeg håper at en av afrikanerne slår til. hvis de får oppholdstillatelse. å eventuelt at stadheim gjør det bra.hvis ikke må vi få inn en solid midtbanespiller.

men vi må slanke stallen med ihvertfall 4 spillere. å multaharju å tamas bør være to av de.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f