Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 feb 07, 19:37

Opprinnelig postet av denialsander
  De fleste var vel fornøyd med hvor langt Eggen tok FFK de tre-fire første åra.

Men at misnøyen vokser etter det tredje året på rad med begge beina plantet i nedrykkssumpa - til det gjenstod to kamper - er helt naturlig. Da har ikke klubben hatt den utviklingen vi hadde forventet.

Men får ikke Eggen her skylda for den dårlige sesongen hvor Drillo var trener? Såvidt jeg vet har Eggen ledet FFK gjennom to sesonger i TL, i 04 og 06, med hhv en 10. og en 8. plass som resultat. Trenerlegenden Drillo klarte i mellomtiden en 11. plass. På meg virket det som om Eggen hadde i alle fall en del av æren for at FFK reddet plassen i siste time det året, snarere enn at han hadde ansvaret for det svake resultatet. Jeg har vanskelig for å se grunnlaget for misnøyen mot Eggen her. Drillo derimot har vel forhåpentligvis fått sin fortjente kritikk.

Jeg kan ikke helt se hvordan noen kan forvente bedre enn en kurve som utelukkende pekte oppover så lenge Eggen satt ved roret. Var ikke stigningen bratt nok?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340