Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 feb 07, 14:21
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det har ingenting med Grønhagen å gjøre. Men hver gang noen er inne å lirer av seg dritt om en person som har betydd så mye for FFK, vil i hvertfall jeg svare på innlegget uansett om det er idag, om  2 år eller 10 år for den saks skyld.....

Det var meg du svarte over, så da antar jeg at du mener jeg lirer av meg dritt? I så fall, så forstår jeg ikke det helt. Jeg er nemlig 100% enig i det du skrev i dette innlegget:

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Eggen måtte tilrive seg makt fordi en gjeng amøber som du sier ledet klubben vår. Han fikk klubben fra ytterste mørket til Europa og Toppserien. Kan det gjøres bedre?..... Nei, jeg tror ikke Eggen får like mye makt i en annen klubb som det han hadde i FFK. Han var nok også den treneren som hadde mest makt i hele organisasjonen av samtlige klubber. Men etter min mening har det vært nødvendig for at FFK skulle ta dem stega dem har gjort og at vi er der vi er idag. Og når man tar klubben sjumilsteg videre er det også litt forståelig at det føles litt urettferdig og bli fratatt mye makt......

   Ja, jeg tror det var bra for både Eggen og FFK at dem skilte veier, men jeg tror ikke siste kapitel om Eggen og FFK er skrevet......

Altså enig i at det var helt nødvendig for Eggen å tilrive seg makt da han kom. Problemet oppstod da Eggen måtte tilbakeføre makten til klubben. Det taklet han ikke. Jeg - som du - takker Eggen for alt han har gjort for klubben, men føler likevel at det var på tide å sette et punktum for Eggens FFK-kapittel. Trolig det beste både for klubben og Eggen, men det gjenstår å se.

Det blir spennende å se hva Grönhagen i samspill med Aune og Spøkelseskladden kan tilføre FFK.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f