Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 feb 07, 11:34

Eggen måtte tilrive seg makt fordi en gjeng amøber som du sier ledet klubben vår. Han fikk klubben fra ytterste mørket til Europa og Toppserien. Kan det gjøres bedre?..... Nei, jeg tror ikke Eggen får like mye makt i en annen klubb som det han hadde i FFK. Han var nok også den treneren som hadde mest makt i hele organisasjonen av samtlige klubber. Men etter min mening har det vært nødvendig for at FFK skulle ta dem stega dem har gjort og at vi er der vi er idag. Og når man tar klubben sjumilsteg videre er det også litt forståelig at det føles litt urettferdig og bli fratatt mye makt......

   Ja, jeg tror det var bra for både Eggen og FFK at dem skilte veier, men jeg tror ikke siste kapitel om Eggen og FFK er skrevet......

Og du Paco, du kaller mine svar på dine innlegg for surmaga oppstøt. Jeg må si innlegga dine om den mest betydningsfulle personen for at FFK er der dem er idag, er for meg surmaga og respektløse oppgulp......

       

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f