Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 feb 07, 06:35
Endret: 04 feb 07, 06:37

Opprinnelig postet av paco
Eggen var en sutrekopp som ville ha mere makt en noen annen tippeliga trener og som så seg selv som kongen

Det var fordi han rent faktisk var (og er) suverent mye mer kompetent når det gjelder fotball i teori opg praksis enn noen annen person som noengang vært innenfor klubbdørene i FFK. Hva skulle han gjøre? Stå pent og pyntelig i et hjørne med lua i hånda og la en gjeng inkompetente amatører styrte FFK nedover i ligaene igjen, mens de i sin selvhøytidelighet var opptatt av å krangle seg imellom om uvesentligheter og bagateller? Var det ikke bedre at han tok grep, fikk litt skikk på skuta, og etablerte laget i toppserien igjen?

Var det ikke tross alt det som var jobben hans? Var det ikke det han fikk betalt for? For å rydde opp i den latterlige maktkampen som var til hinder for alt som het fornuftige beslutninger, og i stedet get down to business?

Nå har Eggen reist videre. Man kan virkelig undres over hvorfor han gadd å bli så lenge som han gjorde. Nå håper jeg inderlig at Grönhagen får en fair anledning til å gjøre jobben sin skikkelig, før den stadig levende viljen til meningsløs og patetisk maktkamp internt i FFK igjen krever sine ofre, og treneren sendes på dør. Eller går i frustrasjon.

Eggen var konge i FFK, Paco. Har du hørt ordtaket om hvem som er konge blant de blinde? Kanskje hvis du forstår hva jeg sier så kunne du slutte å kritisere Eggen for å være enøyd.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f