Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 07, 11:49
Endret: 29 jan 07, 11:50
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Bjørnen

Det er i så fall MFK som bestemmer om de vil selge nå eller ikke. Prisen er et signal om hvor "viktig" det er å selge ham.

Det er egentlig veldig enkelt.

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK. Det er selvsagt helt utenkelig for dere, men slik er det nå. Sportslig sett vil det antakelig være smartere for ham å gå til en bedre klubb. LSK har vist sin interesse og når han eventuelt blir gratis så vekkes nok interessen andre steder også.

..og det er jo ikke sikkert den nye løpegutten til Morgan har Vidar øverst på blokka heller.

 

..og kampen i går bar ikke akkurat preg av at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007, noe som selvsagt også betyr en del.

 

virka som du mente det bjørnen :P når ffk taper for dere går vi ned, mens dere går opp... vi får vente og se hva som skjer ihvertfall :P

 

så da vil det si at moss rykker opp det da?

Har jeg skrevet det noe sted? Selvsagt håper jeg på det, men det spørs om stallen er bred nok. Det jeg mente var at nedrykksstrid ikke gjør det spesielt interessant for Vidar å gå til FFK når flere andre klubber er interessert.

..og vi håper selvsagt på at Vidar blir.

 

virka som du mente det bjørnen :P når ffk taper for dere går vi ned, mens dere går opp... vi får vente og se hva som skjer ihvertfall :P

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340