Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 jan 07, 18:25
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av ari_lg
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Mulig det bare er meg, men jeg syns det er litt vanskelig å se når sitat slutter og svar begynner. I mange innlegg så er det ikke mellomrom mellom sitat og svar, da kan det være vanskelig å se når svaret begynner og sitatet slutter. Syns sitatet burde vært kursivt eller noe sånt, det hadde gjort det lettere å se hva som er sitat og hva som er svar på sitatet. Ellers så er det jo positivt at det tar mindre plass. Mulig man trenger litt tid til å bli vant til det, men foreløbig syns jeg den gamle løsningen var bedre.

Jeg er enig med deg. Synes den nye quote-boksen var en dårlig løsning. Man kunne jo heller ha brukt kursivt eller noe på teksten? Strekboksen rundt ser iallfall jeg på som essensiell, det blir mye lettere å lese samt at quoten ikke virker for dominerende. Ta quoteboksen i en annen farge illefall...

Altså, det er en boks rundt sitatene. Dersom du ikke ser den, så må du forsøke å slette cachen din. Firefox f.eks lagrer CSS-filer lokalt, og dermed kan det hende at du ikke ser hvordan boksen egentlig ser ut.

Et par spørsmål til dere;

Hvilken nettleser bruker dere?

Har dere gamle skjermer?

Gammelt skjermkort?

Jeg bruker Mozilla 2.0 og har en relativt ny laptop fra Dell.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340