Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 feb 04, 07:12
Opprinnelig postet av Costanza
fredrikstadpatriot: ta deg en pille og slapp av :)

Dette er absolutt ingenting å bekymre seg over. Tro meg. Akkurat som kanarifansen neppe ligger våkne om nettene fordi de, med et toppet lag, tapte for 1. divisjonslaget Sandefjord, så bør og skal heller ikke vi det. De vet at resultater i treningskamper betyr null. Det vet også trenerne. Historien viser også at resultater i treningskamper ikke har betydning for resultater senere i serien.

Så at en annen påpekte at Moss tapte alle treningskampene før seriestart da de vant serien under Nils A. Eggen. Har ikke sjeket opp sannheten rundt dette, men regner med at det stemmer, og underbygger min påstand om at dette ikke betyr en dritt. I LSK var det vel også sånn at de tapte alt av treningskamper før seriestart for noen år siden, så tok de sølv i serien samme år (kjempet om gullet med RBK helt inn) I fjor derimot, så gjorde vel LSK det skarpt i treningskampene, men fikk en elendig sesong...

Jeg føler det faktisk stikk motsatt enn deg, fredrikstadpatriot. Føler meg litt lettet over at det går litt dårlig nå. Det er tross alt en uviktig periode, og det er samtidig godt for oss at andre tror vi er ekstremt dårlige. For vi kan bare bli bedre, og det vil vi bli. Jeg sier som Tor Trondsen: håper alle ser på oss som dumpekandidat!


ok ok ok.... men..... det er lov å bekymre seg når selv ringberg går ut å sier at dette var for dårlig..... for det er for dårlig....
og kom ikkr å si at treningskampene ikke har en dritt å si, for på lagmoral, selvfølelse og for at det fortsatt skal være morro å spille ball, bør det komme en seier eller fler snart....

men er forsåvidt enig i at det er bra at FFK blir sett på som en dumpekandidat......

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340