Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 jan 07, 15:59

Dessverre er det slik, enten man i FFK liker det eller ikke, at Morgan (Kane) er skaffet seg et negativt omdømme i store deler av idretts Norge. Dette omdømme har han tatt med seg til FFK, og det er bare FFK og Morgan sjøl som kan endre dette.

Derfor mener jeg det er viktig som også enkelte andre har påpekt at FFK / Morgan står åpent og ærlig fram i alle situasjoner som berører klubben og dens framtid.

Dette er ikke ment som noen surmaga kritikk, men dessverre er vi mennesker slik at  " evig eies (ofte) et dårlig rykte", iallefall om en ikke aktivt arbeider for å endre det.

Det sitter pr.idag mange "forstårsegpåere" og andre rundt om i det utvidete idretts norge ( tar da med supportere / fan eller hva de ønsker å kalle seg, gjerne hooligans for meg) og følger FFK / Morgan med argus-øyne.  Det kan dessverre ofte være slik at disse personene gjør ei fjær til fem høns, og derfor er det spesielt viktig å tenke seg nøye gjennom for en handler.

Er det noe FFK trenger nå er det saker med positiv virkning.

PS, husk ikke alle har like lett for å slippe til i media med sine  synspunkt som Eggen gromgutta.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340