Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 jan 07, 12:42
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Funk1
Dette lukter snusk lang vei, og jeg er lut lei av at sunn kritikk som reises på dette forumet mot måten klubbens ledelse opptrer utad sensureres bort her på forumet.

Hvordan kan du være lei av noe som aldri har skjedd? Sunn og/eller konstruktiv kritikk har aldri blitt sensurert bort på dette forumet. Dette er bare vås og uberettiget kritikk fra din side.

Bortsett fra den håpløse sistesetningen din, så er jeg ellers stort sett enig.

Det virker merkelig at FFK skal bruke tid på å videreutvikle to talenter som man ikke kan tjene penger på i fremtiden. Det hadde vært fullt forståelig dersom klubben kun ønsket den sportslige fremgangen som spillerne kan tilføre. Akkurat det finner man utallige eksempler på i fotball; Altså at man henter inn gamle og gode spillere som man vet hva står for, men hvor mulighetene for videresalg er minimale. Det samme ser vi ved lån av diverse spillere. Ved lån er det som regel ikke mulig å tjene noe annet enn den sportslige verdien.

Eksempel; Ronny Johnsen til Vålerenga.

Men disse ivorianerne, Kuoadio og Fofana, er unge talenter og det i seg selv er et sjansespill. Man vet ikke per i dag om de vil være en sportslig suksess for FFK. Derfor synes jeg det er utrolig merkelig å inngå en avtale hvor fremtidig inntektsmuligheter er lik null, men at man kan gjennom gambling oppnå en viss sportslig suksess.

Jeg synes at klubben bør (for andre gang siden Eggens avgang) gå ut med en grundig begrunnelse og gjennomgang av denne saken. Slik det fremstår nå, så lukter det mer fisk enn fugl og det er ikke klubben tjent med. Spesielt ikke Morgan, som allerede har startet langt nedover på minussiden hos de fleste og må bygge opp tillit over tid.



Sunn og/eller konstruktiv kritikk av forumet, har i alle fall en tendens til å bli sensurert bort...

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f