Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 17 jan 07, 11:48
Endret: 17 jan 07, 11:54
Opprinnelig postet av paco

Uansett så kommer guttene til FFK og slike store talenter har vel aldrig hvert i FFK før.


Herre min hatt for noe sprøyt. Se på Tarik da! Simen var ikke verst han heller (?), og begge er lokale gutter. Hvis klubben først skal hente spellere utenfor EU-kvota, så bør de i hvert fall sikre seg eierinteresser, slik at vi kan tjene noen kroner på dem. Vi skal da ikke være noen farmerklubb for Charlton? Er det tvil om eierinteressene bør man heller konsentrere seg om å skaffe seg varige forsterkninger. Spilelre som ikke bruker FFK som en togperrong. I stedet for å tenke langsiktig driver ledelsen å gambler med både trenere og utespillere – og FFK i ferd med å rote bort nok et overgangsvindu.

Hvordan kan du vite at disse Elfenbensgutta nødvendigvis blir en hitt? Her er jeg helt enig med Tango. Dette lukter snusk lang vei, og jeg er lut lei av at sunn kritikk som reises på dette forumet mot måten klubbens ledelse opptrer utad sensureres bort her på forumet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f