Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 16 jan 07, 18:22
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg vet da faen hva jeg skal tro og ikke tro snart, sitter med en følelse av at vi har utviklet oss til tippeligaens hotell cæsar.


Ja om vi ikke er det, så sitter jeg med en følelse av at vi kan bli det. Kan de aldri lære??? Igjen og igjen og igjen er FFk lukket. Hvorfor kan de ikke stille på med åpne kort? At media overhodet ikke har peiling gjør jo ikke saken noe bedre. Driter vel for eksempel i hvorvidt Morgan tenker på at "disse fine guttene skal ha det bra, osv". Ugler i mosen så det holder. Sitter med en følelse av Hr. Andersen med sin erfaring fra NISO prøver å finne utspekulerte omveier. Merkelig at vi henter inn to nye keepere på prøve også syntes jeg? Hvis Rami eller Staw forsvinner, og vi står igjen med middelmådigheter, må dette være det værste overgangsvinduet for FFK i Tippeligaen? Hva skjer med klubben vår?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f