Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 jan 07, 00:35
Let me rephrase;
Alle straffene han slapp inn (ja, straffer er vanskelig, men likevel) var han totalt på bærtur. Gikk til samme hjørne hver gang og aldri reelt i nærheten av å redde de målene som gikk inn.

I tillegg var det flere langskudd og lignende som han ikke reagerte på engang og som ville gått rett inn dersom de gikk innenfor stengene. Var flere slike situasjoner og i mine øyne virket han svært usikker. Det var flere rundt der jeg stod som kommenterte det samme. For eksempel "håper juniorlaget har noen andre enn han der å bruke i mål, ellers blir det mange baklengs". Husker at Syversen skrek keeper en gang uten at det var hans ball og uten å bevege seg ut fra strek. Så bare komisk ut.

Jeg husker ikke alle situasjonene nå, så jeg kan ikke beskrive dem til fingerspissene, men det er inntrykket jeg sitter med etter disse kampene. Altså at Lasse Syversen langt fra er et keepertalent på linje med Lasse Staw.  Han skal dog ha en ting: Syversen var flink til å bruke kjeften.

Men, men, han er fortsatt forholdsvis ung og det er sjeldent at keepere er stabile (eller i det hele tatt gode) i en så ung alder. Alt ligger til rette for videreutvikling, så det er bare å brette opp erma.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340