Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 16 jan 07, 00:18

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Synes unge Syversen gjorde det bra i romjulscupen jeg, virket sikker og hadde mange gode redninger. Han har også spilt bra for øssia iår, ihvertfall de kampene jeg har sett...

Tror Syversen kan vokse veldig det året som kommer, er nok veldig stor forskjell å trene med Øssia, og det å trene med A-laget til Fredrikstad... Jerry er en god trener...

Da må han ha forbedret seg mot slutten av turneringen, for i begynnelsen virket han fryktelig usikker og slapp inn mange enkle mål. Dessuten skal han vel ikke trene med A-laget til FFK, men juniorlaget. Dog, Knutsson er vel for så vidt keepertrener for begge avdelingene.

Men som sagt, skal ikke hogge hodet av en lovende keeper så tidlig. Mye kan skje med tiden, men han er et stykke bak f.eks Staw per i dag.

Se å få lagt ut bildene!

Mente ikke at han skulle trene med a-laget fremover, men han gjør det nå, har vel gjort det siden midten av desember(?)

Mange enkle mål?

FFK - Berg 17 - 3 (alle målene til Berg kom på straffer)
FFK - Ise 11 - 5 (Ise scora 4 mål på fem straffer)
FFK - Ullerøy 12 - 5 (alle målene til Ullerøy kom på straffer)

Det er vel de kampene du har sett? siden du sier "da må han ha forbedret seg mot slutten av turneringen, for i begynnelsen virket han fryktelig usikker og slapp inn mange enkle mål", for ordens skyld, så slapp han inn ett mål i begynnelsen...


---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340