Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

n0rm

Knøttespiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 26

Lagt til: 14 jan 07, 09:33

Dette høres sikkert rart ut, men et av mine beste minner de senere årene stammer fra 2004. 1. August, 2-1 mot Molde hjemme.

Bor i Oslo, hadde sesongkort, og pendlet frem og tilbake for å se kampene på stadion. Denne kampen forlot jeg faktisk i pausen på resultatet 2-0 til FFK. (tror det stod 2-0 ihvertfall). Var sulteforet på gode opplevelser og bestemte meg for å dra tilbake til Oslo i godt humør. Risholt hadde scoret et fantastisk mål, snappet opp ballen like etter Moldes avspark og løp liksågodt over hele banen og puttan i goal. Hørte resten av kampen på radio fredrikstad frem til Råde og så 442 ellerno resterende av kampen. Nådde frem til Oslo like etter at seieren var sikret med 2-1.

1. Første hjemmeseier i tippeligaen på over 20 år

2. Håpet ble tent og det ble starten på tidenes sikring av tippeligaplass. 9 poeng etter halvspilt sesong tilsa ikke akkurat tippeliga i 2005.

3. Fantastisk goal av Risholt

 

Andre høydepunkt (kronologisk, urangert)

2003: Sikre opprykk ved å slå Oslo Øst 4-1 hjemme i et forferdelig regnvær. Husker jeg var gjennomblø og lykkelig.


2005: Knuse RBK 5-1 hjemme + Sikret plassen ved å slå Start. (men med tidenes nedtur pga Enerly)


2006: Cupmesterskap. Mest pga tittel, kampen var ikke særlig spennende eller god. Hadde et høyt spenningsnivå i kroppen som aldri helt kom ut pga en elendig forestilling av Sandefjord... satt rett bak benken til Sandefjord og det kom frem en del gloser der som ikke egner seg for trykk.

2007 :  ??  Håper på ecup bombe. Tipper plassering i tippeliga blir midt på treet. Håper på første sesong uten nedrykksspøkelse....

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340