Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 jan 07, 14:59
Opprinnelig postet av tomroar

denne klausulen er jo nok et bevis på at flere fra den tidligere ledelsen var totalt ubrukelige.

LA Brenne få en klausul på 1 mill, vi får jo ikke kjøpt en 2. div spiller for den summen.

Får håpe at alle de som var med på dette nå er borte fra klubben.

Vi får håpe det ikke dukker opp flere skjeletter fra dette skapet, men er personlig usikker på dette.

Brenne har ambisjoner som fotballspiller, og det er helt naturlig at han på det punktet ville ha med klausul om utlandet.

Alternativet til å la Brenne få en sånn klausul kunne ha vært at Brenne ikke skrev ny kontrakt med FFK i det hele tatt, og da skal jeg si det hadde blitt ramaskrik. Det er utrolig lett å komme med sånn dritt etterpå. Når så resultatet av den kontrakten i tillegg har skaffa FFK svære inntekter, ja da må jeg jaggu begynne å lure på hva som er problemet. 224 000,- til Selbak IF skal vi heller ikke kimse av!

Jeg begynner å bli fryktelig lei av folk som svartmaler ting totalt her inne. Når skal vi skjønne at verden nesten aldri er svart eller hvit, den er nesten bestandig grå!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f