Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 jan 07, 18:50
Endret: 10 jan 07, 18:51
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Oppløftende om Palmi, men jeg skulle gjerne sett at det var noen av forsvarsspillerne som imponerte mest... Det er der behovet for forsterkninger er skrikende, ikke på midtbanen.

For så vidt enig i det du sier, men jeg har lenge savnet en forsterkning til den defensive ankerrollen, så det tar jeg imot med åpne armer.

Etter hva jeg har lest så tenker jeg ikke på ham som en spiller som kan bekle den defensive ankerrollen på midtbanen. Eksempelvis sier Morgan Andersen dette til FB:

Palmi har gode offensive kvaliteter og jeg vil sammenligne han litt med Stefan Gisslasson i Lyn. Jeg utelukker derfor ikke at han kan bekle den samme rollen som Simen Brenne hadde i laget.

(min understrekning)

Dessuten ble jeg gradvis mer og mer imponert over Christian Berg i denne rollen på tampen av sesongen i fjor. I bakhånd har vi Ramberg og Bjørkøy som også kan spille i denne posisjonen (samtidig vet vi ikke hvilken formasjon vår neste trener vil bruke), så hvis vi skal forsterke med en spiller i denne rollen bør han være bedre enn Christian Berg, etter min mening. Da må vi opp på Kasey Werhman-nivå.

Var mye spill 11 mot 11 på dagens trening, og Palmi lå hele tiden i den defensive midtbanerollen på sitt lag, noe som virket helt naturlig for han. Han visste seg jo også fram offensivt ved et par anledninger da, men tror nok han passer bedre i en ankerrolle enn i offensiv midtbanerolle. Christian Berg var forøvrig litt småskadet virket det som, han deltok ikke skikkelig i treninga. Elvestad hadde rollen som midtbaneanker i det andre laget.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340