Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 jan 07, 17:50
Nå har jeg vært på min første FFK trening av året og her er min dom om de fire på prøvespill:

Teet Allas (29): Var ganske anonym på dagens trening. Virket som en helt ok spiller med en del rutine. Gjør få feil, velger ofte det enkleste, men utmerker seg heller ikke noe særlig. Dette er en spiller jeg vil karaktisere som stallfyll. Mitt tips: Får ikke kontrakt.

Andrei Sidorenkov (22): Som sin estiske lagkamerat så fikk han ikke vist seg så mye fram i dag, var lite involvert og lagde et par unødvendig frispark rett utenfor 16 meteren. Fikk heller ikke sett noe særlig til den nevnte farta(Les. Raio`s uttalelser) hans. Vel og merke hørte jeg fra folk som også var på trening i går at han hadde vist seg bedre fram da. Mitt tips: Får heller ikke kontrakt.

Birkir Saevarsson (22): Så litt mer til han enn estlenderne, kom på noen løp langs høyere siden og virket som en offensiv backtype som ikke er redd for å bli med fram, han har nok også både fart og kondis til å gjøre det. Minuset hans er at han blir veldig spe, faktisk minnet han en del om Stian Johnsen syns jeg. Mitt tips: Ligger helt i grensa, men tror han blir veid for lett, får ikke kontrakt.

Palmi Rafn Palmason (21): Dette er dagens gledelige overraskelse! Var god med ballen, flink til å posisjonere seg, bevegelig, rolig og flink til å løse opp spillet. I løpet av hele treninga telte jeg bare 1 feilpasning fra denne mannen. Virker som en perfekt type i en ankerrolle på midten. Var veldig flink til å ligge riktig, bryte angrep og snappe opp baller i ingenmannsland. Han var også meget dyktig til å starte angrep, slo gode offensive pasninger. Snakket litt med Terje Jensen på slutten av treninga, han skrøt veldig av Palmi, og til min glede mente han også at Palmi kan bli meget god i en ankerrolle på midten! Han sa også at Raymond hadde sagt noe sånn som at man kan se det når noen har det lille ekstra, og det mente Raymond at Palmi har i form av en veldig ro i spillet sitt.

Kan også legge til at Terje Jensen skryt av Gardar, mente at det var en god spiller, så det lover jo godt da.

P.S. Dette er bare min vurdering etter å ha sett 1 trening, så vær varsom med å legge for mye i det, jeg kan jo ta totalt feil. Derimot tror jeg at jeg har vurdert spillerne ganske riktig, blir spennende å se. Kan legge til at meste parten av treninga var spill 11 mot 11, så den var ganske severdig. Ikke dumt å dra å ta seg en titt om han er spesielt interessert og har tid til det.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340