Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 07, 11:27
Endret: 09 jan 07, 11:28
Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av denialsander


Tor-Kristian Karlsen vil vel selge sine egne spillere til FFK. Han lukter av møllkuler og virker ferdig bestemt på at det alle andre gjør enn han selv er feil.

Karlsens egne spillere? Hvem er det? Sist jeg sjekket så var han arbeidsledig, og før det var han talentspeider, ikke agent. Har han begynt agentvirksomhet nå?

Jeg er rimelig overbevist om at Karlsen sitter med mye mer kunnskap, også om disse spillerne, enn det FFK gjør.

 



Litt dårlig formulert. Jeg mente spillere som han "går god for" og "anbefaler", ikke nødvendigvis som spillere han selger.

Han er sikkert arbeidsledig, det vet jeg ikke noe om - men han har sikkert gode kunnskaper om mange spillere. Det jeg reagerer på er at han har blitt en sånn "referanse" som hele tiden skal uttale seg om alle overganger, spillere på prøve, osv i hele Norge - og har sjelden noe positivt å si...(mitt inntrykk, dog.)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340