Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 jan 07, 23:05

Opprinnelig postet av scheien
hadde vel egentlig håpet at en av dem var midtstopper. men vi trenger jo backer å en offensiv midtbanespiller. fremover så mener jeg at vi bør stole på dem vi har. nå har jo gardar kommet så da håper jeg han slår til. å at vuorinen får inn formen i løpet av vinteren

 

Jeg tror klubben og investorpoolen tenker på en litt annen måte nå, enn at vi bare skal stole på de vi har.

Derfor tror jeg også at det vil skje mye med hele troppen til FFK allerede i løpet av januar og kanskje helt frem til nærmere seriestart.

Jeg tipper at troppen blir slanket med opptil 5 - 6 spillere og at det minst vil komme 3 - 4 nye inn, som ikke er stallfyll, men skikkelige forsterkninger.

 

Man merker på hele stemningen rundt det indre livet i klubben og på de visjonene som både Morgan og andre nå har for fremtiden, at det er krefter som ønsker sterkt å bringe klubben tilbake til toppen av Norsk fotball igjen. Og denne gangen tror jeg ikke kun det er tomme ord eller bare noe man er programforpliktet til å si og mene, men at det virkelig er planer som vil bli realisert.

 

Og som jeg har sagt før i andre tråder her på forumet, så tror jeg virkelig klubben kommer til å gi oss mange gleder fremover, og da bør vi supportere også virkelig bidra der hvor vi kan bidra og i hvertfall ved først og fremst å være positive og ved å støtte klubben i våre hjerter på en positiv måte..

Det er det ikke alle som har vært like flinke til i vinter, men heldigvis så tror jeg den trenden nå er i ferd med å snu hos de fleste skeptikere og negative.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f