Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 18 feb 04, 14:33
Opprinnelig postet av oleberg

FFK har etter min mening ikke noen bedre tropp nå enn forrige uke. Koskela er sikekrt en bra spiller, men siden ingen kjenner til han, og ettersom han ikke har noen landskamper for Finnland, så kan han ikke være så utrolig god at han hever FFK til de grader.


Må si jeg blir skremt av enkelte her inne altså. For det første så har ikke FFK ubegrenset med kapital. For det andre så kan man ikke forvente at FFK skal gå rett fra 2. divisjon til topp 5 i Tippeligaen!!!

Og oleberg: Har du sett Koskela i kamp? Må han være på landslaget for å være god nok for FFK? Vet du at han kjemper med Jari Litmanen om plassen på landslaget?

Jeg velger å stole fullt og helt på Knut Thorbjørn Eggen når han sier at Koskela er meget god. Eggen vet mer enn noen av oss hva som kreves for å spille i Tippeligaen.

Det er lov å ha egne meninger - selvsagt. Men jeg må si jeg blir provosert av "bedrevitende" innlegg som blant annet torhen her kommer med. Med det mener jeg innlegg av typen "JEG-VET-ALT, EGGEN-TAR-FEIL".

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340