Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 des 06, 03:28

Opprinnelig postet av Snæbbis
Basert på hva Morgan sier der, så synes jeg det lover bra. jeg tror heller ikke hverken Morgan eller Høili har noe lyst til å se FFK i addeco, det er ikke bare vi her inne som er patrioter her i byen. Hva gjelder 4-3-3 ser jeg ingen automatikk i at man bare kan spille underholdende og offensiv fotball med den formasjonen.

 

Med fare for å dra denne tråden helt ut av spor... er enig i at det vel ikke er noen automatikk i at formasjonen gir en bestemt spillestil. Vil egentlig tro det handler mer om hvilke spillertyper en har tilgjengelig og hvordan en komponerer laget fra gang til gang. På den annen side, hvis man holder fast på én typeformasjon vil det være lettere å få alle spillerne til å lære å finne hverandre og velge gode løsninger uavhengig av hvilke spillere som er på banen til enhver tid.

 

Selv har jeg, i min ukunnskap, lenge undret på hvorfor FFK denne sesongen ikke prøvde en 3-5-2 formasjon - rett og slett fordi laget hadde manko på forsvarsspillere,  men overskudd på midtbanespillere. Er det opplest og vedtatt at 3 mann i backrekka ikke er tilstrekkelig?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340