Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 21 des 06, 19:24

Er det tullete av oss å fortsette å spekulere i Trond Sollied? Antagelig får mannen langt mer interessante tilbud enn hva FFK kan komme opp med, både sportslig og økonomisk, så det løser seg nok av seg selv dette.

 

Men jeg vil ikke si at FFK nødvendigvis bør være helt uaktuelt for Sollied. Det er kanskje bedre for markedsverdien hans om den siste jobben var suksess med FFK enn fiasko med Olympiakos. Selv om fiasko kanskje er et sterkt ord...

 

Med den vinden som blåser i FFK seilene for tiden er det ikke umulig for en topptrener å lede FFK til seriegull innen et år eller to. Samtidig vil det være et utvilsomt sterkt resultat for den trener som klarer det. Selv for en mann som Sollied vil noe slikt se bra ut på CV`en, nettopp fordi FFK ikke er en toppklubb idag.

 

Så jeg tror ikke det er helt umulig. Men jeg tror vel ikke akkurat at det vil skje heller.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340