Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 des 06, 11:29
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Den som eventuelt blir trener må jo da godta at Morgan er øverste sportslige sjef. Det vil neppe Semb akseptere.

Jeg undrer meg veldig på hvem med ambisjoner om å skape et topplag som er villig til ikke ha ansvaret og besluttningsmyndigheten.



Jeg har tenkt på samme sak: Ikke bare skal vedkommende kunne gjøre en stor og god jobb uten å ha ansvaret, han skal tilfredsstille FFKs spillestil. Og han skal ta ordre fra adm.dir.

Det var ikke det granne rart at KTE gikk med de forutsetningene der. Jeg hadde gjort akkurat det samme. Enten så har man ansvaret, eller så har man det ikke. Og når man går fra en modell MED ansvar til en modell UTEN, ja da blir det fratredelse.

At Morgan skal være en sånn "næringslivstopp", og kreve full styring er helt vilt. FFK kommer seg ikke videre ved å gå denne veien, det er helt klart.

Jeg er den første til å gi folk sjanser til å motbevise fordommer, men jeg synes det allerede er i ferd med å dannes et mønster som jeg ikke liker. Fotball er ikke business! Ren kommersiell styring er ikke det som trengs for å få FFK opp på europeisk nivå.

Det som trengs er sportslig styring, ikke kommersiell styring!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f