Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 17 des 06, 17:38
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av DrDRE

Trafikken forplanter seg. Ved bunnen av Kråkerøy-broa er det vikeplikt => kødannelse. Rundkjøringene ved brannstasjonen => kødannelse. Dette gjelder selv om trafikken går motsatt vei. Problemstillingen er nok veldig reell. Tror ikke ideen om å åpne parkeringshuset er det beste og enkleste forslaget.

Edit: Det er vel problem med kødannelse før kamp også???


Det er ikke vikeplit ved bunnen av Kråkerøy-broa. Det er rundtkjøring på Kråkerøy-siden og forkjørsvei på bysiden.

Hvis folk bruker hodet så bør det ikke bli noe mer trafikkproblemer med den nye stadion. Bare idioti om halve stadion skal kjøre og parkere på Kråkerøy-siden. Det er fin gangavstand fra hele sentrum, helt bort til gamle stadion.

Sorry, var litt upresis, det er jo to sider av en bru. Tenkte på bysiden. Det er nok ikke så mange som kommer fra bibliotek-siden, men de har vikeplikt, det var de jeg tenkte på. Uansett er poenget mitt at mer trafikk gir mer kø, uansett hvilken vei hovedtrafikken går.

---------------------------

Norgesmester


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f