Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 des 06, 11:46
Opprinnelig postet av scheien

hadde vært bra å åpnet parkeringshuset ja.men jeg mener noe må gjøres med veiene uansett.

nå har ikke det jeg sier noe om ffk å gjøre men.hehe.

på sommerstid er det nesten umulig å kjøre ut på kråkerøy/hvaler.spesielt kommer det til å bli på søndager da vi har hjemmekamper.jeg mener hele byen trenger nye veier.riv noen hus å bygg om hele dritten.hehe


Hvis det er mye trafikk på Kråkerøy-broa før avspark et par søndager på sommeren, så er det motsatt vei. Og i 20-tiden etter kampslutt er det ikke mye trafikk. Jeg synes ikke problemstillingen er veldig reell.

Det kommer ny broforbindelse, men det er noen år frem i tid. Jeg tror ikke trafikk og parkeringsproblemene blir noe verre med stadion på FMV enn Holmen. Hele bysentrum står til disposisjon, og alle tilskuerne fra Kråkerøy/Hvaler parkerer på Kråkerøy/FMV. Mens noen helt sikkert også vil kjøre over broa og parkere på FMV. Dette vil "gå seg til" rimelig greit, tror jeg.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f