Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 des 06, 15:21
Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Sponsorene betaler betydelig mer får å se kampene enn de alle andre gjør. Ja, sesongkortene går inn i en sponsorpakke. Men ingen må tro at det å benytte FFK som et rent reklame medium gir avkasning for pengene. Det handler om å kunne ta med seg ansatte og kunder på fotballkamp for å bygge lag/relasjoner. Synes det er en selvfølge at sponsorer(jeg er ikke en av dem) har de beste plassene på stadion når de betaler så mye for det som de gjør. På samme måte som de som valgte(er en av dem) "pek på setet" alternativet også støtter klubben med 2500 ekstra denne vinteren fotjener de nest beste plassen. Det er panga som rår og det mener jeg er ok. Hva er alternativet?

Bra sagt Kanon

Jeg var litt skeptisk til og begynne med,men ser nå at klubben har kommet med en god løsning. Det er en selvfølge,at de som betaler  mest får de beste plassene.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340