Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 des 06, 19:33

Velger å svare på spørsmålet uten å stille spørsmålstegn ved spørsmålet som sådan...

 

Synd Odd ikke rykket ned. Kanskje Tommy Svindal Larsen ellers hadde vært interessert i et klubbskifte.

Martin Andresen er så langt jeg kan se ikke den klysa som mange vil ha det til. Han er heller ikke så drit elendig som mange vil ha det til. Men det spørs om han hadde funnet seg i å ikke være kaptein, og en ny kaptein trenger vi ikke.

 

Ellers får den som vil bare riste på hodet, ta det som en spøk, eller ta det med en dram. Men en bedre midtbanespiller enn Robert Korén har ikke norsk fotball hatt siden Rekdal la opp. Så det hjelper ikke å le, riste oppgitt på hodet eller lage andre illustrerende fakter for å understreke hvor bortihampen teit dette forslaget er. Jeg har ennå ikke sett ett eneste saklig argument for hvorfor Korén ikke skulle kunne være en interessant spiller for FFK. Jeg kan forstå at økonomien er en utfordring, men jeg kan ikke se at dette gjør saken umulig. Jeg tror at FFK, med dagens stall forsterket med Korén, er en klar medaljekandidat.

 

Så i mangel på argumenter for noe annet, Robert Korén er fremdeles mitt forslag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340