Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 des 06, 17:04
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg merker at jeg er skeptisk til Johan Linpere. Har ikke tro på at han er den nye Sappara akkurat. Et bomkjøp er skadelig for laget, og vi tåler ikke så mange flere nå, uten å klonkludere/slå fast de allerede anntatte bomkjøpene.

FFK bør ikke kjøpe flere spillere før de er helt sikre på hva de får, og heller ikke hvis de ikke er gode nok til å gå rett inn på laget (Stort talent er unntaket eller keeper).

 

Er på en måte enig med deg at det nok er noe risiko ved å kjøpe en spiller som Linpere, men nå har vel klubben sjekket denne spilleren rimelig godt vil jeg tro.

Han har vært med på flere treninger for en måneds tid siden, han har spillt nesten 50 landskamper for Estland, som forøvrig ikke ligger så veldig langt bak Norge på FIFA rankingen, og til sist og ikke minst så tror jeg ikke Raio ville anbefalt ham dersom han ikke godt og vel holder det nivået FFK ønsker.

 

Det er nok større risiko å kjøpe Linpere kontra Gullerud. Husker hvordan det gikk med Vikmae som også har landskamper for Estland. Gullerud er en spiller med et fighter hjerte på midtbanen,som har vist stabilitet på linje med Bjørkøy.Han har vist,at han holder godt Tippeliganivå. En spiller som er undervurdert,etter min mening. Nå er vel Lindpere 3 år yngre enn Gullerud, og det teller for han. Vanskelig dette.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340