Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 13 des 06, 12:30
FFK har muligheten ja, men LSK kan, sjøl om det ikke er noe koselig å innrømme det, vise til topp 4-plasseringer over flere år. Det innebærer RL-spill og hype i forbindelse med gull og medaljer hvert eneste år. Noe som igjen gjør at flere speidere fra utlandet kommer å titter på klubben din. Det skal heller ikke stikkes under en stol at flere LSK-profiler har kommet seg inn på landslaget de siste åra. Spillere som Kippe, Riise og Rambekk har fått fart på landslagskarrieren først etter at de havna i LSK. Det kan vi like eller ikke like, men spillere fra FFK har stort sett kun fått sjansen når alle de store profilene ikke har vært tilgjengelig (Østen-turne etc). At en spiller som Kristoffer Hæstad hos Start får sjansen på A-landslaget mener jeg også henger sammen med Starts suksess tilbake i TL. Tror ikke nødvendigvis hadde fått sjansen om han hadde spilt for et bunnlag. Samtidig som jeg tror f.eks Simen hadde vært i troppen til landslaget, også i forbindelse med viktige kamper, om FFK hadde ligget høyere på tabellen de siste tre åra ... 

---------------------------

math


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340