Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 des 06, 23:45
Endret: 12 des 06, 23:48
Opprinnelig postet av kanari

Det er kanskje ikke så morsomt å svare på, men kunne noen av dere som har hodet på rett plass sette opp en liste over styrker og svakheter på Brenne? Jeg vet ikke mer enn det jeg har sett på sportsextra på tv2, og det er ikke mye!

På forhånd takk.



Jeg tror Brenne kommer til å gjøre en bra jobb på Åråsen, men dere skal være klar over at han er en helt annen spillertype enn Koren.

Brenne er ganske egoistisk i spillestilen og må jobbe med blikket sitt. Svakhetene er at han spiller med høy risiko i spillet, tar ofte en karusell for mye og er svært ujevn i prestasjonene. Til tider kan det virke som han overvurderer sine dribleferdigheter. Brenne er en høstspiller av de sjeldne. Han presterer alltid godt om høsten.

Den største styrken er løpskapasiteten. Den er helt vanvittig. I tillegg er han vel kjent over hele landet for sine dype og målfarlige løp. Brenne løper på absolutt alt som er. Spissene får alltid en mann med seg fra midtbanen, og det er Brenne. Det er på disse løpene bakfra han har scoret mest mål. Brenne har også en slepen teknikk og evnen til å dra av en mann.

Skuddbeinet er bra, men upresist. Brenne scorer ikke mye mål på langskudd, men det gjør de færreste i FFK. Dette er noe vi savner. Skuddfoten til Brenne er likevel bra og det hender han scorer noen perler på skudd, men som oftest fyker de over.

Brenne er faktisk ganske OK på hodet også. Ingen super hodespillere ala Raio Piiroja, men Brenne plasseres seg ofte lurt og scorer litt med hodet også. Han har etter hvert utviklet en fin sans for mål.

Videre har han løpskapasitet nok til å jobbe begge veier - altså kan han både bidra hjemover og offensivt. Det er ikke sjeldent at et angrep starter ved Brenne og ender ved Brenne etter at han har tilbakelagt et løp over hele banen og får tilbake ballen foran mål.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340