Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 des 06, 20:50

Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbis
Kan da ikke se at Enerly skulle ha noen kvalifikasjoner som tilsier at han skulle være bedre en Tore P. Bengt Eriksen derimot, da begynner vi å snakke.


Hvorfor det? Fordi han gjør seg godt på tv?

 

Jeg kan ikke se hvorfor FFK trenger en sportssjef.

Den eneste grunnen jeg kan se som taler for at vi skal ha det, er fordi Eggen og Morgan ikke snakker så godt sammen og at det derfor trengs en mellommann, slik at de mest mulig slipper å snakke med hverandre.

Men dette blir en dyr løsning, og da må det vel være bedre å få de to herrene til å snakke ut om hva som er problemene og sørge for at de kan samarbeide godt i fremtiden.

Uten at jeg er helt sikker på hva som er problemet, så kan jeg tenke meg at problemene har oppstått pga. at Eggen lenge har vært "konge" i klubben og derfor ikke helt aksepterer å få en som Morgan inn, som skal styre det hele. Morgan er vant til å gå egne veier og handle raskt og litt for mye etter sitt eget hode, og spesielt ved flere spillerkjøp i sommer sørget han nok ikke for å samarbeide nok med Eggen og trenerteamet for han handlet.

Men med litt megling her, så bør det da være mulig å legge ting bak seg og se fremover.

Etter min mening så har FFK nå alle muligheter til å ta steget opp i toppen av Norsk fotball, vi har en god trener en dyktig direktør og ikke minst så har vi fått tilbake Terje Høili som støttespiller. Da vil det jo være synd hvis det skal ødelegges av en intern maktkamp.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340