Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 09 des 06, 12:37
Endret: 09 des 06, 12:40
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Tror du Tulsen hadde bøtta inn 16 mål i Finalnad? På 13 kamper, hvis jeg ikke husker feil... Nei, det tviler jeg på. Heavy har et stort potensiale, og jeg skulle likt å sett han i start elvern


Bortsett fra de 3-4 topplagene i Finland, så holder resten av lagene samme nivå som den estiske serien og den er forferdelig dårlig. Vuorinen kan (uten at jeg har sjekket opp i dette) ha fått 5-6-7 mål i en og samme kamp mot et forferdelig dårlig lag. Den finske serien kan over hodet ikke sammenlignes med den norske, svenske eller danske serien.

Det kan være mulig at tempoet er såpass mye høyere i Norge at Vuorinen faller igjennom.

Stadheim derimot er rett og slett merkelig. Fyren har jo slitt med en kneskade under tiden i FFK (den klassiske FFK-signeringsforbannelsen) og klubben burde ha mer tålmodighet med en spiller som har blitt sett på som et "evig talent".

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340