Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 des 06, 19:35
Opprinnelig postet av FFK1903

I følge Fædrelandsvennen så vil Start tjene mellom 1 og 3 millioner kroner på denne konserten. Er det rart jeg tidligere nevnte at det er lite gjennomtenkt og utrolig amatørmessig av de som styrer med stadion å ikke ta høyde for slike arrangementer? Mellom 1 og 3 millioner på én konsert, fire, fem slike konserter årlig og vi har brått råd til en klassespiller...

EDIT: Mulig jeg har gått glipp av et eller annet, men var det ikke så at arrangementet ikke kunne la seg gjennomføre fordi stadion ikke tålte vekten av det hele?


Nei, det har kanskje vært snakk om problemer med vekt helt i begynnelsen...

Og så lenge det har vært aktivitet for å få EJ til Fredrikstad ( http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061207/SPEILET/112070055/1009/AKTUELT ) mener jeg at dette bekrefter at stadion også er kapabel av å tåle dette.

Men ikke ta helt av når det gjelder konserter, da mann!  Vi snakker om en utendørs arena som ligger i Fredrikstad (ikke verdens navle, vet du).  Vi får være heldige hvis det blir 1 stor (*stoooor*) og et par mindre konserter i året. 

Det er ikke mange 25.000-tilskuere konserter i året på Valle Hovin heller - selv om Valle ligger vesentlig mer sentralt enn vår nye storstue.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f