Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 07 des 06, 14:25

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Roger Waters er en annen knallartist, ingen tvil om det. Men hans musikk er dyster, innesluttet, bitter, uforløst provokativ, sterkt politisk, etc etc. Hvor passende er egentlig det?

 

Det ville jo vært en glimrende oppsummering på hvordan vi supporterne har hatt det de siste 3 sesongene :-) 

 

Mener ikke at EJ ikke står for kvalitet, liker mye av hva han gjorde frem til midten av 80 tallet, etter det har det vært heller dårlig.  EJ hadde ikke dratt meg til noen konsert, men helt sikkert fyllt opp stadion.   At jeg ikke er noe EJ fan skal i hvertfall ikke gi meg noe snevert musikksmak stempel.  EJ er jo en mainstream entertainer artist som fex Robbie Wiliams og sier lite om musikalsk spennvidde.  Hvis du i ordet kvalitet legger salgstall så er EJ det, men han lager kjedelige forutsigbare låter ute brodd. 

 

Men når er det slik FlightOfTheRat at denne tråden nettopp handler om personlige ønsker (ref trådens tema), det er vel ingen som her kommer med ønsker de ikke har?

 

 

 

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f